7 Haziran 2011 Salı

'Crying Cockles and Mussels...'

Bugün okul kütüphanesine girdiğimi gören onuncu sınıf  öğrencilerimden biri koşarak yanıma geldi.Sanırım o anı bekliyordu.İngilizce yazılmış matematik kitaplarını keşfetmişti daha geçen gün-bana gösterilmeyi bekleyen- 'Hocam integral de var içinde' demeliydi heyecanla ;benden duymayı istediği 'henüz işlemedik nerden biliyorsun sen?' sorumdan önce.

Tek tek ve büyük bir gururla, keşfettiği ingilizce kitapları gösterdi .İngilizce çalışmayı seviyor-sınıf arkadaşı sayısal öğrencilerimin aksine-.Onun heyecanını gerçekten anlıyorum..Dahası ona  'bunu kesinlikle oku ' derken yerdeğiştirdiğimizi hissettim-utanarak-.

Hazırlık okumuş biri olarak  ;onun bundan mahrum kalmasına üzüldüm.Evet,çok çeşitli sebeplerle belki de gerekliydi kaldırılması-belki de değil-.İlginç zamanlarda yaşadığımız hesaba katılırsa benim aldığım tadın onların damağında kokudan öteye geçemeyeceğini de  biliyorum  üstelik.

 İnternetin varlığından henüz haberdar olmadığımız dönemlerdi. 'Öğret 'menim dediğimiz zamanlar.O yüzdendir video derslerimizden birinde tanıştığım 'mor kemanlı kızı'  ya da  Elvis Presley in 'blue suede shoes ' unu hafızamdan silememem;
 bütün gün 'Crying, ''Cockles and Mussels'' alive alive,oh...' şarkısını söylemem kimseye duyurmadan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder